SIR: MARKA ve REKLAM YÖNETİMİNİN ŞİFRELERİ
2021-01-02 18:59SIR: MARKA ve REKLAM YÖNETİMİNİN ŞİFRELERİ
SIR: MARKA ve REKLAM YÖNETİMİNİN ŞİFRELERİ
EĞİTİM BİLGİSİ
Satmayan ürün, talep görmeyen hizmet, değer bulmayan fikir, fark yaratmayan marka, işe yaramayan pazarlama stratejisi, sattırmayan reklamlar. Tümü mutlak başarısızlıktır! Günümüz dünyasında pazarın kuralları sürekli değişmekte ver her gün yeniden yazılmaktadır. Bu rekabette ya fark yaratıp var olacak ya da sıradanlaşıp yok olacaksınız. Karar sizin!
İşinizdeki başarınız ne kadar sattığınız, hayatınızdaki başarınız ne kadar değer gördüğünüz ile ölçülür. Başarıya etki eden en önemli faktör, ikna gücünüz ile karşı tarafta yarattığınız algıdır. Hem birey hem de kurum olarak yaratacağınız güçlü bir marka algısı sizi başarıya ulaştıracak en kısa yoldur. Güçlü bir marka algısı oluşturmanız için; insanı, düşünce sistemini, pazarlamayı, satışı, ekonomiyi, medyayı, reklamı ve yaratıcı düşünmeyi çok iyi bilmeniz gerekmektedir.
SIR Eğitimi; temel ve ileri düzeyde marka ve reklam bilgilerinden, pazarlama, satış, medya, dijitalleşme, yapay zekâ ve bilgi teknolojileri konularında teorik bilgi ile birlikte Türkiye ve Dünya’dan pratik uygulamaları birleştirerek, uzman marka, pazarlama ve reklam yöneticileri yetiştirmeyi amaçlamaktadır.
Bu Eğitimi Kimler Almalı?
- Kendi işinde fark yaratmak isteyen girişimciler
- Kişisel markasını yaratmak isteyen bireyler
- Her seviyedeki pazarlama, satış ve reklam departmanı çalışanları
- Marka, pazarlama ve reklam yönetimi alanında kariyer yapmak isteyenler
- Pazarlama, kurumsal iletişim ve reklam alanında çalışmak isteyenler
- Kariyerine marka yönetimi, pazarlama ve reklam alanında yön vermek isteyenler
- Marka yönetimi, pazarlama ve reklam konularında kişisel gelişimine katkıda bulunmak isteyenler
Neler öğreneceksiniz?
Bu eğitim ile dijital dönüşümün doğal sonucu olarak yeni anlamlar kazanan pazarlama, marka ve reklam kavramları ile güncel uygulamaların birlikte işleneceği bu program ile, holistik (bütünsel) bir bakış açısı, etkin bir farkındalık, değer katan bir yaratıcılık ve insanlar üzerinde güçlü bir ikna yeteneği kazanacaksınız.
Eğitimin Konu Başlıkları
- Modern Marka, Pazarlama ve Reklam Kavramları
- Dijital Dönüşüm ve İnovasyon
- Duyusal (Deneyimsel) Pazarlama
- Geleneksel ve Nöropazarlama Tüketici Araştırmaları
- Stratejik Pazarlama Planlaması
- Durum Analiz Stratejileri (Marka, Pazar, Rekabet)
- Stratejik Marka Yönetimi Kavramları
- Dijital Marka Stratejisi ve E-Ticaret
- İletişimde İkna ve Algı Yönetimi Teknikleri
- Yeni Nesil Reklam Dünyası ve Dinamikleri
- Yaratıcı Düşünme ve Fikir Bulma Teknikleri
- Hikayeleştirme ve Oyunlaştırma Teknikleri
- ATL (Above the Line) Reklam Özellikleri ve Yaratıcı Stratejiler
- BTL (Below the Line) Reklam Özellikleri ve Yaratıcı Stratejiler
- Alternatif Reklam Mecraları Özellikleri ve Yaratıcı Stratejiler
- Dijital ve Sosyal Medya Mecralarında Marka ve Reklam Yönetimi
- Doğru Medya Planlama, Satınalım ve Yönetimi
- Marka İletişiminde Hata Kültürü ve Kriz Yönetimi
- Türkiye ve Dünya’dan Örnek Vakalar
- Markanı Yönet Uygulama Atölyesi